Karjera
Viešoji įstaiga Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras (Įstaiga) prie komandos kviečia prisijungti Projektų priežiūros specialistą (-ę).
Būsite atsakingas (-a) už sklandų ir efektyvų Įstaigos projektų įgyvendinimą per visus etapus – pasirengimą, finansavimo paiešką, planavimą, vykdymą, stebėjimą, kontrolę, rizikų valdymą ir ataskaitų teikimą, kad projektai būtų įgyvendinami laikantis nustatytų tikslų, biudžeto ir teisės aktų reikalavimų.
PROJEKTŲ PRIEŽIŪROS SPECIALISTUI KELIAMI REIKALAVIMAI
Projektų priežiūros specialistas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities ekonomikos, teisės, vadybos, viešojo administravimo krypties arba jam prilygintą išsilavinimą.
- Turėti ne mažesnę kaip 2 (dviejų) metų darbo administruojant / koordinuojant Europos sąjungos (toliau – ES) struktūrinių fondų finansuojamus projektus patirtį.
- Turėti ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų viešųjų pirkimų srities darbo patirtį.
- Išmanyti ir sugebėti taikyti praktikoje Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus bei teisės aktus, reglamentuojančius ES paramos teikimą bei viešuosius pirkimus.
- Išmanyti raštvedybos ir dokumentų rengimo taisykles, mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu.
- Sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą.
- Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių kalba.
PROJEKTŲ PRIEŽIŪROS SPECIALISTO FUNKCIJOS IR PAREIGOS
Projektų priežiūros specialistas privalo vykdyti šias funkcijas:
- Užtikrinti Įstaigos planuojamų vykdyti ir vykdomų projektų, tame tarpe ir projektų iš dalies finansuojamų ES paramos lėšomis, paraiškų / projekto įgyvendinimo planų parengimą ir projektų veiklų įgyvendinimo organizavimą, administravimą ir priežiūrą, viešųjų pirkimų vykdymą bei administravimą.
- Domėtis įvairiomis projektų finansavimo galimybėmis, kurios gali turėti įtakos Įstaigos veiklos pagerinimui ir apie tai informuoti Administracijos vadovą.
- Pagal kompetenciją rengti projektų, tame tarpe iš dalies finansuojamų ES paramos fondų lėšomis, paraiškas / projektų įgyvendinimo planus ir/ar jų priedus.
- Pagal kompetenciją rengti pirkimų dokumentus, dalyvauti Įstaigos viešųjų pirkimų komisijų darbe (inicijuoti, organizuoti, vykdyti viešųjų pirkimų procedūras), Įstaigos direktoriui ar Administracijos vadovui nurodžius, atlikti viešųjų pirkimų komisijos sekretoriaus funkcijas.
- Pagal kompetenciją vykdyti CVP IS sistemoje viešųjų pirkimų procedūras, susirašinėjimą su tiekėjais, rengti ir teikti Viešųjų pirkimų tarnybai (CVP IS): skelbimus, informacinius pranešimus, procedūrų ataskaitas, įvykdytų ar nutrauktų pirkimo sutarčių ataskaitas ar kitus dokumentus, kaip tai reglamentuota teisės aktuose, bei juos tikslinti.
- Rengti dokumentus ar informaciją projektus Įgyvendinančioms institucijoms ar kitoms įstaigoms, susijusius su Įstaigos vykdomų projektų įgyvendinimu.
- Administruoti Įstaigos įgyvendinamus projektus.
- Rengti medžiagą ir organizuoti Įstaigos įgyvendinamų projektų viešinimą Įstaigos interneto svetainėje.
- Teisės aktų nustatyta tvarka formuoti įgyvendinamų projektų bylas (projektų iš dalies finansuojamų ES paramos lėšomis bylose kaupti duomenis ir dokumentus paramos davėjo nustatyta tvarka).
- Kaupti, sisteminti informaciją apie įgyvendinamus projektus, rengti ataskaitas susijusias su Įstaigoje įgyvendinamais projektais Administracijos vadovui.
- Rengti įvykdytų projektų dokumentaciją saugojimui ir perduoti į archyvą Įstaigoje nustatyta tvarka.
- Vykdyti kitas teisėtas nenuolatinio pobūdžio Administracijos ir Įstaigos vadovų užduotis bei pavedimus, susijusius su pareigybės funkcijomis bei Skyriaus nuostatais.
Projektų priežiūros specialisto pareigos:
- Tinkamai, kokybiškai ir laiku vykdyti jam pavestas funkcijas ir atlikti visus pavedimus.
- Teikti Administracijos vadovui informaciją apie iškilusias problemas, siūlyti sprendimo būdus.
- Laikytis darbo drausmės, vidaus tvarkos, darbo saugos taisyklių, užtikrinti patikėtos informacijos išsaugojimą.
- Nutraukus darbo santykius perduoti Administracijos vadovo nurodytam asmeniui visus veiklos dokumentus.
PROJEKTŲ PRIEŽIŪROS SPECIALISTO TEISĖS
Projektų priežiūros specialistas turi teisę:
- Reikalauti saugių ir higieniškų darbo sąlygų.
- Reikalauti aprūpinti visomis tiesioginiam darbui reikalingomis darbo priemonėmis.
- Gauti reikiamą informaciją iš kitų Įstaigos padalinių.
- Nuolat kelti savo kvalifikaciją, pasirinkti tam tinkamas formas ir laiką.
- Pagal savo kompetenciją atstovauti Įstaigą atitinkamose įstaigose, įmonėse ir organizacijose.
- Turėti kitas teisės aktuose numatytas teises.
PROJEKTŲ PRIEŽIŪROS SPECIALISTO ATSAKOMYBĖ
Projektų priežiūros specialistas atsakingas už:
- Nepriekaištingą pareiginių nuostatų ir kitų patvirtintų teisės aktų, reglamentuojančių tiesioginį darbuotojo darbą, įstaigos vidaus taisyklių, procedūrų, tvarkų, įsakymų vykdymą.
- Teisėtą suteiktų teisių panaudojimą ir teisės aktų nuostatas atitinkantį pareigų vykdymą.
- Tinkamą Įstaigos turto eksploatavimą, darbo kokybę.
- Teisėtų Administracijos vadovo žodinių ir raštiškų nurodymų vykdymą.
- Žinomos Įstaigos konfidencialios informacijos tinkamą panaudojimą ir apsaugą.
- Saugos darbe, elektrosaugos ir priešgaisrinės saugos reikalavimų vykdymą.
Darbo užmokestis: bandomuoju laikotarpiu 2500,00 Eur/mėn., po bandomojo 2650,00 Eur/mėn. (neatskaičius mokesčių).
Darbo vieta: Pramonės g. 15-71, Šiauliai.
CV siųskite el. paštu: r.kairiene@sratc.lt.
Į pokalbį bus kviečiami atrinkti kandidatai. Atrankos procesą baigsime radę tinkamus kandidatus, nepriklausomai nuo skelbimo galiojimo laiko.
Informacija atnaujinta: 2025-02-14, 13:12:42