„Švarūs miestai“ paskutiniajame sezono reportaže: kaip atliekos pradėjo groti?
2024 12 05
Ar kada nors girdėjote, kaip skamba perdirbamos pakuotės? Paskutinis „Švarių miestų“ šio sezono reportažas atskleidžia, kaip „Gamtos ateitis“ drauge su reklamos agentūra „Marios Agency“ kūrė unikalią muzikinę reklamą, kuri kviečia rinktis „ilgai grojančias pakuotes“.
Reklamos šūkis – „Rūšiavimas skamba gerai. Mes – už ilgai grojančias pakuotes“ – ne tik intriguoja, bet ir įtraukia į kūrybingą pasakojimą apie tvarumą. Muzikinis klipas, kuriame pakuotės virsta melodija, skatina atsakingai rūšiuoti ir rinktis pakuotes, kurios gali „ilgai groti“ – būti perdirbtos arba naudojamos pakartotinai.
Įdomu, kaip gimė ši idėja ir kas slypi už jos įgyvendinimo? Žiūrėkite reportažą – interviu su reklamos kūrėjais, „Marios agency“ atstovais Mariumi Kneipferavičiumi ir Renata Šarkauskaite – ir išgirskite, kaip muzika tampa galinga metafora, o perdirbimas – kūrybiniu įkvėpimu!
Spauskite nuorodą, peržiūrėkite šį interviu ir pamatykite pačią reklamą – įsitikinsite patys, kad pakuotės skamba geriau nei manėte!